Thursday, July 19, 2007

經典-葛蘭 (說不出的快活)



一個字 : "勁“
無意中在網上看到這首歌原裝版本,簡直驚為天人。甚麼是明星風采?看一下就明。

4 comments:

Anonymous said...

不如你作首咁 gei 俾我地唱 lor! hahah!

Louis said...

金先生, 如果你睇晒成套片, 我肯定你會對葛蘭佩服得五體投地!!!

葛蘭晌 1959 年為中國流行樂壇作左一個非常重要「零的突破」, 佢被 NBC 電視台邀請上 Dinah Shore Show 做表演嘉賓, 亦因為有葛蘭, 該集成為當日全美收視之冠, 超過六千萬觀眾收睇, 砌低對台 Frank Sinatra Show (嘉賓係 Bing Crosby !!!), 為中華民族吐氣揚眉!!!

Louis said...

除咗說不出的快活,《舊歡如夢》國語版《台灣小調》一樣咁經典:

http://www.youtube.com/watch?v=-D1l5l13n9Q&feature=related

fran said...

絕對同意!

這首歌的演繹,無人能超越葛蘭!